Hoe je de autoriteit van je website meet en verhoogt
Website autoriteit is een maatstaf voor de waarde van je website. Een autoritaire website krijgt een hogere rang in zoekmachines. Google beoordeelt de autoriteit van je website door deze periodiek te controleren op verschillende aspecten, waaronder: Betrouwbaarheid...
Een gestructureerde interne linkstructuur creëren
Een effectieve interne linkstructuur is gebaseerd op een combinatie van verschillende elementen. Het helpt niet alleen zoekmachines om je website beter te begrijpen, maar het verbetert ook de gebruikerservaring door bezoekers te helpen relevante informatie te vinden....
Start je eigen gratis zoekwoordenonderzoek
Er zijn veel tools waarmee je prachtige keyword-analyses kunt uitvoeren. Deze tools zijn echter vaak verre van gratis. Ook marketingbureaus vragen voor enkel het doen van een zoekwoordenonderzoek een behoorlijke prijs. Dit is niet vreemd, want een gedegen onderzoek...
Zelf een gratis zoekwoordonderzoek doen
Wanneer je van plan bent te werken aan de vindbaarheid van jouw website in Google, is het starten van een zoekwoordenonderzoek van groot belang. Zoekwoorden zijn de link tussen wat mensen zoeken in de zoekmachines en de informatie die jij aanbiedt op jouw website....
Vergroot de vindbaarheid van je website in de zoekmachine
Een technisch goed werkende website is van groot belang voor de vindbaarheid in de zoekmachines. Toch zal een nieuwe website die goed in elkaar zit niet direct hoge resultaten behalen in bijvoorbeeld Google. Deze ranking is echter wel heel belangrijk als je gevonden...
Start zelf met contentmarketing voor je website
Je kunt nu starten met het verspreiden van teksten, video’s en afbeeldingen via allerlei online media kanalen voor de marketing van jouw bedrijf. Maar voor je hieraan begint, is het zeer verstandig eerst de content op je eigen website te bekijken. Het is namelijk van...